بسیجیان ،جهادگران و نظامیان دریادل ایران اسلامی

بر اساس آیات قران و احادیث و در راستای اطاعت از رهبری و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ بسیجی و جهادی و ارزش های دفاع مقدس

بسیجیان ،جهادگران و نظامیان دریادل ایران اسلامی

بر اساس آیات قران و احادیث و در راستای اطاعت از رهبری و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ بسیجی و جهادی و ارزش های دفاع مقدس

سطح پیشرفت‌های علمی و فنی نیروی دریایی ایران در برابر دیگر کشورها و پاسخ فرمانده نیروی دریایی ارتش

سطح پیشرفت‌های علمی و فنی نیروی دریایی ایران در برابر دیگر کشورها 

امروز نیروی دریایی با علم و ظرفیت‌های موجود به بسیاری از تجهیزات مدرن دسترسی پیدا کرده است. این که چه کسانی ناوشکن و یا ناوموشک‌انداز، و سامانه‌های موشکی، اژدرها و پهپادها را به مرحله عملیاتی رساندند؟! باید گفت این‌ها کارهای بسیار بزرگی هستند که صفر تا صد آن توسط جوانان متخصص این مرز و بوم ساخته شده‌اند. حالا این که ما در این رابطه در برابر دیگر کشورها در چه مرحله‌ای قرار داریم، بنده از آن اطلاع ندارم. اما این‌ را می‌دانم که مجموعه کشور و نیروهای مسلح، با کمک دانشگاه‌های ما جهشی در حوزه تولید علم و نرم‌افزار و سخت‌و افزار ایجاد کرده‌اند که ثمره آن را امروز در توانایی ساخت تجهیزات مختلف مورد نیاز هر نیرو و متناسب با کاربرد عملیاتی اش مشاهده می‌شود.

**حضور در آب‌های آزاد نشان می‌دهد که آموزش‌های ما در سطح استانداردهای بین‌المللی است

نظرات 2 + ارسال نظر
شقایق چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 00:10 http://toranj1144.blogfa.com/

سلام خدمت شما بزرگوار

خیلی وقته دیگه سری به وب ما نزدید خوشحال میشویم از نظرات تان استفاده کنیم

لبخند خدا یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 20:16 http://labkhandkhoda7172.blogfa.com

مذاکرات آشتی باخدا(۱+۱ )


۱-خدایا: من لذت گناه را ترک میکنم در مقابل تو تحریم لذت مناجات را از من بردار


۲-خدایا: من کسانی را که تو دوستشان نداری ترک میکنم و در مقابل تو لذت با خود بودن را به من بده


۳-خدایا: من پناهگاه شیطان را ترک میکنم و در مقابل تو پناهگاه امن خودت را به من بده

امروز روز اول مذاکره است خدایا برای شفاف سازی گام اول را من برمیدارم و سانترفیوژهای گناه را که شیطان در وجودم برپا کرده یکی یکی و با کمک تو از کار می اندازم هسته درونی ام را خودت غنی سازی کن ...
آدم شدن حق مسلم ماست!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.